my mother is for real

ojojoj. vi som är två borde kunna ta ganska väl hand om en blogg kan man tycka. men icke!
jag har alltid velat ha en riktig mamma, ni vet en sån med långa bruna flätor och förkläde, som står framför spisen och bakar bullar eller bröd eller något i den stilen. min mamma har aldrig varit sån. tills för någon dag sen, då jag kom hem och fick mig en fet chock! på spisen stod nämligen litervis av nykokt lingonsylt. otroligt god dessutom! jag blev lite nervös där ett tag, för trots att hon inte är någon "riktigt mamma" så är hon min mamma och hon är bäst rakt igenom. ikväll bjöds det dock på pizza eftersom gubben är bortrest och därför inte kan laga mat. så nu behöver jag inte oroa mig över någon eventuell förvandling inte, onej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0