11.11 den 11 oktober

Ojoj, här var det länge sen man var. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Tur att jag har min kära vän som uppdaterar lite då och då. Annars hade den här bloggen stått still. Hah! På tal om min kära vän. Eftersom hon hade beskrivit mig så fint så tänkte jag beskriva henne också. Tyvärr kan jag inte skriva lika vackert som henne men skitsamma, det är värt ett försök.

Min kära vän, hon som jag driver den här bloggen med, flickan som jag inte får nämna vid namn, min bästa vän.

Hon har allt de där som jag önskar att jag också hade. En moped. (obs. skämt!) haha. Nej men hon har alla de egenskaper som jag tyvärr saknar. Hon är den där bra vännen, som skickar långa och underbara sms där hon skriver hur bra man är och hur mycket hon tycker om en. Dom där smsen som man önskar att man var den som skrev först, för hur mycket man än försöker överträffa dom så går det inte. Man skulle kunna jämföra dem med hennes inlägg om mig. Hur mycket jag än försöker att överträffa hennes nu så går det inte och mitt inlägg kommer bli lite tafatt (wannabe). Men men. Jag hoppas förstås att hon förstår nu hur det ligger till. 

Hon är som sagt, den lilla av oss (lillplutt'n) om nu undrar hur gammal hon är så kan jag säga att hon är lika gammal som jag var igår. Haha. Det är alltid lika roligt att fråga henne hur gammal hon är. hihi. I verkligheten är det dock svårt att förstå att jag är den stora. Hon är nämligen 6 feet hög. ( = ca 1.8 m) 

lillplutt'n Älskar att umgås med min pappa, och resten av min familj också för den delen, ibland kan jag undra om hon kommer hem till mig för min familjs skull eller för min? Vissa gånger skulle det inte förvåna mig om det var för deras skull. Eftersom det finns ingen person som jag tycker det är lika roligt att dryga mig mot som just denna flicka. Kanske är det för att hon vet(eller åtminstone borde veta) att vad jag än säger, eller vad hon än säger så kommer jag alltid(och då menar jag alltid alltid) tycka om denna underbara flicka!

Dessutom har hon världens lenaste kinder, sådeså!

Sist men inte minst vill jag bara säga att det är synd om er som inte känner denna underbara människa. Ni har verkligen missat något.

Ha det fint alla underbara! ♥

/en vän till min kära vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0