and then it was thursday again

hejsan allihopa, haft en fin dag?
i vår lilla stan har höstsolen skinit och det finns inte mycket att klaga på. det är en del som har bett oss berätta lite mer om oss själva, och jag antar att det skulle sitta fint nu, när jag ändå har en timme över.
jag är då den "lilla" av oss, som ni kanske lagt märke till. jag råkar vara en aning (en väldigt liten sådan) yngre än min vän, dock mycket större på alla andra punkter ;) hur mer man kan beskriva mig vet jag verkligen inte, så jag tänker beskriva The Big One ist.
okej, vi ger det ett försök.
ja, för det första är hon min bästa vän, vilket måste betyda något. hon är glad och framåt och kan alltid få en att le. kanske för att hon själv alltid gör det. hon är den mest flummiga personen jag känner och det är svårt att vara seriös i hennes närvaro. på senaste tiden har det nästan gått lite överstyr, vi flummar oss igenom allting verkligen. men visst kan hon vara seriös hon med, då det behövs. men aldrig i onödan (vilket bara är bra!)
hon är otroligt söt och ibland kan jag komma på mig själv att verkligen önska att jag såg ut som henne. folk brukar säga att vi är lika, och några gånger har de till och med frågat om vi är syskon. det glädjer mig, vem vill inte se ut som henne liksom? ja, det kan ni ju inte svara på eftersom ni inte vet hur hon ser ut. men hon är fin, sådetså!
hennes ögon går att läsa som en öppen bok, iallafall om man är bra på att läsa, moahah. ena sekunden är de förstående, leende och medlidande för att nästa stund blossa upp i ilska.
ja, hon är en underbar människa och jag är lyckligt lottad över att vara hennes vän.

jag hoppas ni har lite mer insikt i vilka vi är nu, iallafall vem hon är. vi får väl se om hon orkar på sig en beskrivning om mig, det kan bli kul att se isf, hahhha.
det blev ett himla långt inlägg måste jag påpeka, men det är hon faktiskt värd!

nu ska jag dra iväg och träna.
vi
nn ett vad och ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0