true colours shining through

chacha!

idag har det regnat all day long, hehe. och om man ska lita på tanterna och gubbarna och han med före detta krullet på teve så lär det regna imorn, dagen efter det och förmodligen samma tid nästa år också. det är förjävligt, allt detta regn. fast ärligt talat är hösten ganska trevlig ändå. att klä sig i stövlar och hoppa i lövhögar har alltid legat högt på min lista.
vi kanske borde ta systemkameran och klicka lite höstbilder nån dag, jag och min vän som förmodligen bloggar lite senare ikväll. ja, isåfall får ni självklart se dem.

nej nu ska jag ut i bloggosfären och spama lite storbloggare, vi måste ju flirta läsare liksom.
hejmeder, älska mer


höst var det ja. fem-minuters-uppehåll

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja jag gillar dem med:) Jättefin bild förresten!:)

2009-10-01 @ 18:09:37
URL: http://amaandasmode.blogg.se/
Postat av: Alice

men TACK!

2009-10-03 @ 15:24:15
URL: http://elvaelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0