och så tänk er wallander iklädd dessa

inte är det någon modeblogg vi driver precis, men jag måste ändå fråga er - är de lårhöga stövlarna för mycket? själv tycker jag att de är riktigt snygga,passar såväl till fest som till vardags, tillsammans med leggings eller jeans. dock är de en aning fnaskiga tycker jag, de ser lite billiga ut. jag nöjer mig nog med att byta upp mig till ett par knähöga stövlar efter de låga jag hade förra året. så nu vet ni det :)

en annan fråga
. jag tittar på wallander på fyran, men det är en ny/gammal snubbe som jag inte känner igen. är det gamla avsnitt eller splitter nya? det är ju nästan sorligt om de har bytt ut krister henriksson. dessutom snackar den här ny/gamla wallander engelska och jag känner verkligen inte igen nånting. jag är så okunnig i detta känner jag, och nu sitter ni säkert och skrattar åt mig i godan ro. jaja. den kan ni få



to mucho?
dessa hittade jag på have2have.se, tänkte även lägga ut en länk men oteknisk som jag är så. nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0