And who am I?

Chacha!
Kanske en presentation vore på tiden?

Jag är förmodligen en av dom "fulaste" personerna i den lilla hålan jag bor i. Då menar jag inte till utseendet (kanske det förresten men det hör inte hit). Jag lever mitt liv i en pytteliten stad. Jag garvar mig igenom mina dagar, jag garvar mig igenom mitt liv. Så jag kommer leva länge! Det ni!

Mina vänner är helt olika varandra, men på något konstigt sätt har jag alltid lika kul? Förmodligen har jag väldigt bred humor eller ingen alls?! Det lutar mest åt det senaste nämnda. Tränar gör jag också, men helst inte. Men jag gör det. Så jag antar att mitt liv är underbart? Vad mer kan man önska sig, okej jag vet. Pengar, Snyggt hus och en galet stor garderob. Men skitsamma, jag klarar mig!

För att ni inte ska bli livrädda nu måste jag också berätta att det finns seriösa sidor även hos mig. I skolan är det seriöst. Nej det var ljug. Då och då är jag seriös. Eller?

Haha, ursäkta för inlägget, men det är bara sån jag är. Det får ni leva med helt enkelt.

You know you love me. Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0