Regn på mitt fönster

Det duggregnar ute, men det gör ingenting, det är mys! Dessutom sover man så bra när det smattrar på fönstret!

Funderar på att sluta äta godis. Jag såg precis 3 kexchoklad'ar' ligga på mitt skrivbord men blev inte sugen. Kanske helt enkelt har slutat gilla godis? Tänk om det skulle vara så underbart!! Aja, får se hur länge det varar, jag hoppas på att det varar otroligt länge. Hade varit extremt bra. Tänk:

-Vill du ha godis?
-Nej tack.
-jo men ta en godis nu!
-Nej tack, jag gillar inte godis.
- ?

Hahah. gud typ dröm ju! Kanske borde söka upp en sån här hypnotisör som kan hypnotisera mig att tycka att godis är bajs eller nåt. Det vore ju hur bra som helst! Dock vore det inte lika bra om jag trodde att bajs var godis... Aja. Nu får det vara slut med kiss och bajs pratet. För nu ska lilla jag(som egentligen är den äldsta) sova.

Godnatt och allt de där.

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Vad roligt att du vil vara med.

Du får be dina läsare, eller dina vänner att gå in på min blogg och be dom skriva din bloggadress. De som har flest röster vinner (:

Lycka till!

2009-10-20 @ 07:57:21
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: MaatildaDahl :)

SVaR:

Tack så jätte mycket :)



Cool header du har!

2009-10-21 @ 14:29:42
URL: http://maatildadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0